min fina soffa!

Hej! Kanske man skulle skriva lite här. Mitt liv går just nu ut på att plugga och jobba och lyckas ha ett liv utanför det också. Jag har idag målat på min fina lastpallssoffa som anton har byggt ihop! Jag har gjort finfixet som att spika fast skivor så den ska se mer stilren ut och målat vitt, men är inte helt färdig än! Den kommer bli så fin till sommaren :) då ska jag och Matilda sitta och sola och dricka vin! ;) hehe. 
 
 
 
Det ska målas ett lager till och vid ryggstödet ska jag spika fast en skiva så det blir en slags hylla, eller iallafall så det ser finare ut! Sen ska jag antingen köpa dynor eller klä plankorna med skumgummigrejs och tyg över, vet inte hur jag ska göra ännu. Och så köpa ett fint bord till tror jag att det blir! Och en ny matta :)
 
 
Glöm inte att titta på trean klockan 22:00 förresten, "min hemlighet" , jättespännande ju! och serien "marry me" som kommer efteråt är ju awesome! 
 
..nä nu ska jag plugga fram till klockan tio och då ska jag dö i soffan! och efter det måste jag läsa en sketarolig bok som jag ska redovisa om i svenskan.. jippi! 
 
 

Kommentera här: