snart är det höst..

..Då var denna sommaren över! Har varit en kämpig men rolig sommar :) Sommarjobbet är över men jag jobbar ändå extra nu och hoppas på mer framöver! På fredag börjar jag plugga, vilket känns himla bra! :) Anledningen till varför jag inte bloggar så mycket är för att jag har inte tid helt enkelt, och för att det inte är lika roligt längre. Och jag vet en viss person som läser min blogg som jag inte vill ska veta vad jag gör hela tiden. Känns bara onödigt. 
 
..En rolig sak är ju att i måndags började idol! :D Tycker det är himla roligt att se alla auditions. Såå i måndags kom Sofia förbi å kikade med mig och igår kom Emilie :) Ikväll kommer Anton hem så ikväll blir det nog att se idol med honom. :) Men innan dess tar jag tag i tråkiga saker.. som tvätta och diska och trista vardagsgrejer! Blä vad tråkigt. Men det är skönt när det är fint! Hade tänkt göra lax till middag idag, muuuumma! :D

Kommentera här: