sunderbyn

Blev en knasig start på denna veckan. På måndag så tvingade jag mamma att ringa 1177 eftersom hon haft bekymmer med en sak jättelänge nu. Dem sa att hon skulle ringa till vårdcentralen i älvsbyn. Dem sa i sin tur att vi skulle åka till akuten i sunderbyn. Jag körde henne på en gång och vi väntade och väntade.. Läkaren sa att hon ska opereras dagen därpå, hon fick ett rum och jag stannade och fikade en stund. Sen var jag tvungen att åka, hade stannat och sovit på stolen om jag så hade fått. Klart jag inte vill lämna lilla mamsen där helt själv. Men hon klarade sig bra :) Så jag åkte hem kring tio på kvällen tror jag det var. Hade varit på sjukhuset sju timmar. Dagen därpå så väntade jag på att hon skulle ringa. och operationen skulle vara kring två. Så jag och Anton åkte till storheden och var där klockan två till sex. Jag ville kunna åka till sjukhuset så fort som möjligt när det var klart. Vi åkte dit direkt efter operationen (tar ju tid på uppvaket oxå) och sen åkte vi hem alla tre :) Operationen gick jättebra.
Söta rara lilla mamma var så duktig! Jag skulle göra ALLT för henne, hon är den bästa mamman i hela världen :) Inget ont får hända henne ♥
 
 

Kommentera här: